Koszty uzyskania przychodu w firmie
Chyba żaden przedsiębiorca nie ma wątpliwości co do tego, że wszelkiego rodzaju opłaty związane z prowadzeniem działalności są dość wysokie i co gorsza, nic też nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miałoby się to zmienić. W takiej sytuacji czepiamy się różnych sztuczek, które tylko pozwolą nam takie opłaty zmniejszyć. Przede wszystkim trzeba tutaj pomyśleć o wydatkach, które można wpisać w koszty uzyskania przychodu w przedsiębiorstwie. Jak robić koszty w firmie, aby nie naginać prawa?
Koszty uzyskania przychodu, a firma
Zaznaczmy tutaj raz jeszcze, że fiskus co do kosztów bardzo często jest bardzo dociekliwy i nie przyjmuje do wiadomości faktu, że dane koszty uzyskania przychodu są związane z prowadzeniem działalności, choć w praktyce możemy do takich wydatków wpisać wszystko, co choć w jakimś stopniu kojarzy się z naszą działalnością i to w ujęciu bardzo szerokim. W praktyce więc nawet osoba pracująca przed komputerem nie musi odliczać tylko telefonu czy komputera, ale na przykład rower. Dlaczego? Ano choćby po to, aby dojeżdżać na spotkania z klientami czy pocztę, aby wysyłać korespondencję. Tak więc robienie kosztów w firmie nie jest trudne.
Zostań blogerem
Bardzo ciekawie wypada tutaj natomiast stanowisko blogera. Wówczas odliczyć będziemy mogli więc niemal wszystko, co wykorzystujemy na własny użytek od aparatów fotograficznych po ekspresy do kawy. Dlatego też, jeśli nie wiecie jak robić koszty w firmie, to jak najbardziej warto się nad takim stanowiskiem zastanowić. Oczywiście inną kwestią jest już to, że blog musi być w pełni profesjonalny.
Ciekawy pomysł. W sumie każdy przedsiębiorca może dodać bloga do swojej strony.
Rzeczywiście nie pomyślałabym o takim rozwiązaniu, choć i tak zakres wpisywania kosztów firmowych jest bardzo szeroki.